Prat!

Dite har ju sagt en hel del ord ett tag nu. Mamma och pappa har hon ju sagt ganska länge. Sedan har hon ju ganska länge även sagt typ, där, tack tack, hej hej och lite annat jag inte kommer på nu. I tisdags tror jag det var, sa hon även Dite och hej då. Och idag sa jag till henne att säga Edgar vilket hon gjorde. Sedan sa hon även Micke. Hon härmar typ allt man säger, men allt är inte så tydligt ;)
Hon fattar ju även att hon ska säga tack när vi säger varsågod. Goding!

Från och med igår började jag ju med lite kolhydrater igen. Jag har ätit lite potatis, lite bröd och druckit lite mjölk. Jag har så förbannat ont i magen nu, och ser ut att vara i tredje månaden minst. Fi fan!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0