Kort! Liten bebis!

Dom senaste dagarna har vi suttit med kort kort och kort. Vi har inte framkallat kort sedan ett bra tag innan Dite föddes. FY på oss!! Då hade vi alltså kameran, surfplattan och båda våra mobiler att gå igenom. Pust! Jag hatar när vi hamnar så mycket efter. Men nu har vi skickat iväg första omgången kort för framkallning. Men vi har måååånga kvar.
Man blir ju alldles knasig av att kolla på alla gravidkort och liten liten pluttebebisDite. Känns sjukt overkligt på något vis. Och så fick jag flashback så det bara skriker om det. Ett kort på mig när jag ligger med lustgasen höll verkligen på att få mig att börja lipa. Det kändes plötligt som jag låg där i rummet igen med alla läkare och barnmorskor omkring mig, och en make som satt nervöst bredvid och inte förstod vad som höll på att hända. Tänk att det slutade så bra och att vi fick oss en liten prinsessa till! <3
 
 
 
 
 
Vi har så sjukt mycket fina bilder som jag gärna skulle visa er. Men det skulle ta många timmar att lägga upp dom så det här får duga ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0