Födelsedag och bortgång.

Den 2 december fyllde vår underbara Franke fyra år 😍 Tänk att han blivit så stor! Vi hade lite kalas för släkten. Bjöd på mat och tårta. Franke var nöjd. Han var extra nöjd över att kusin-Signe sov över från den första till andra, alltså till hans födelsedag. Godingar ❤️ Tyvärr gick min fantastiska brukare bort på kvällen 😔 I tre och ett halvt år har jag känt denna underbara människa, och han har blivit som en familjemedlem. Så det gör otroligt ont i mig. Igår tog jag med mig Görel och hälsade på min brukares mamma ❤️ Det har hänt så mycket detta året så jag är helt matt. Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjort det senaste halvåret. Sedan pappa dog. Imorgon är det exakt sex månader sedan han lämnade oss. Tänk att två så fina hjärtan slutat slå inom loppet av ett halvår 😔💕 Sorg är förjävligt och jag vill aldrig mer förlora någon. Men det kommer jag med största sannolikhet göra många gånger till. Ta hand om varann ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0